fredag 2 januari 2009

' Together we're invincible -

-
Nyår var en lyckad kväll.

Sommar är temat. Paraplydrinkar och grillning är ett måste. Nervösa blickar på pilen - sanning & konsekvens. Lättklädda kroppar dansar till sommardängorna. 12slaget närmar sig. Alkoholen sprider sig märkbart i kroppen. Ruset är ett faktum. Stämbanden slits - Singstar. Klockan är någon minut ifrån 12. Markoolio - Millennium 2. Nedräkning. Fyrverkerier & Champagne. Festen fortsätter och kvällen är fulländad. Tack för det fina året 2oo8 ni har låtit mig dela med er. Jag älskar er. <3

Patric & Millie - ni är det där extra som gör vardagen lite lättare att ta sig igenom. Ni betyder så mycket, om inte mest. Jag hoppas ni förstår och vet det. Kärlek. <3

1 kommentar:

B sa...

vill du veta en inte jätterolig sak? Jag stavas faktiskt Johnsson. Inte johansson min kära angelica! ;)