torsdag 25 december 2008

' Simon & Garfunkel -

-
Ja, och då var Julen över - eller iaf Julafton, vilket enligt mig är oerhört tråkigt då jag inte riktigt hann få någon julkänsla. Men Julen har ju förstås bringat med sig andra känslor, framförallt glädje - Släkten. Paketen. Ledigheten.

Fina julklappar - för att nämna några :
Min nya laptop - Sony VAIO - kommer verligen att göra nytta då min datorbord gått i sönder, men framförallt tar den stationära datorn alldeles för stor plats på rummet. Och med tanke på rummets utformning och utseende kan man ju tillägga att jag kan shoppa fint s.k. "Lull-Lull" på Indiskan för 1.1ookr. Millie har redan hjälpt till med inredningen genom att ge mig ett fint fat med fina ljus som kommer ge rummet extra mysfaktor. Tydligen har min släkt också förstått att jag gillar att måla och teckna eftersom jag återigen fått "konstnärsmaterial" i form av pennor skissblock, kol, akrylfär m.m. Tack för alla fina julklappar!


Idag:
The Strokes - 1251

2 kommentarer:

Anonym sa...

Desammadesamma du :D Hoppas du får en lyckad nyår med! Puss

Anonym sa...

vad söt du är.jag vill såklart spendera 2009 med dig också :) saknar dig, LOVE <3