torsdag 18 december 2008

' Nu känns det som att jag faktiskt klarade det! -

.. Ja, så är det nog. De senaste veckorna har varit otroligt intensiva. Nationella MaC, KeA-prov, SvB-prov, TUF-prov, Nationella FyA och EngB-uppsats. Allt detta på 2 veckor, men otroligt nog så har jag klarat mig igenom men hyfsat bra resultat - av de återlämnade proven vill säga. Engelskan är dock inte helt klar, den slutliga översättning väntar fortfarande, men det går snabbt.

Och så var det äntligen lov. Sista dagen imorgon och de flesta kommer att vara jättefina och jättesöta. Jag kommer mest vara JÄTTEGLAD - man får äntligen pusta ut, sätta sig ner och för vad som känns som ett ögonblick andas. 3 veckor går enligt mitt tycke alldeles för snabbt, men jag vill inte klaga. Ska inte klaga. Jag är nöjd.

Ikväll ska jag sluta ögonen och lyssna på tystnaden.

Millie är min räddande Ängel. <3

Idag:
Idag blir det inget Idag.

Inga kommentarer: