tisdag 2 december 2008

' I need to focus -


.. but I just can't!

Jag lovade mig själv att jag skulle plugga i princip hela dagen idag. Men det verkar helt enkelt som jag "råkar" prioritera andra saker före - dessa ofta väldigt oviktiga förstås, vilket då gör det ännu mer retligt. Lite MaC blev det trots allt, men tyvärr så är det mycket MaC som behövs.

Dagens då oviktiga prioritet blev som vanligt en film och lite te. Mysigt värre och just därför är det så svårt att motstå. När man sedan tittar på klockan så inser man med ens hur snabbt tiden verkligen går - förödande. Jag önskar mig mer tid än vad verkligheten vill ge mig - överst på önskelistan.

Nej, jag ska väl titta på en film till nu innan jag sluter ögonen för min nattsömn. Och nej, en kopp te till hade kanske inte suttit helt fel! :)

Idag:
Joe Jonas - Gotta find you

2 kommentarer:

Nellie sa...

Jag håller med. Man är så sjukt omotiverad (Och jag går estet och jag tycker det är mycket) Té räddar många dagar!

B sa...

Vill du veta det ROLIGASTE! hoppas du hinner läsa detta innan vi ses imorn! Jag läste nyss i min lilla schizofrenibok att personerna med sjukdomen tar dåligt emot besked om näras död. De kan t.o.m. göra det till ett stående skämt. Skratta åt det. Det är vanligt att de visar en ovanligt stor känslokyla!